دورانی كه عده‌ معدودی بقیه ملت‌ها را به اطاعت خود درآورند به پایان رسیده است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، 'محموداحمدی‌نژاد' عصر روز سه شنبه در دیدار سفیر جدید اسپانیا در تهران با بیان اینكه هیچ نقطه منفی و تاریكی در روابط دو كشور وجود ندارد، اظهار امیدواری كرد كه با توجه به اراده موجود در دو طرف، روابط ایران و اسپانیا هر چه بیشتر گسترش یابد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از گسترش روابط با همه كشورها استقبال می‌كند.

رییس ‌جمهور با بیان اینكه تنش‌زایی كمكی به حل مشكلات موجود در جهان نخواهد كرد، اظهار داشت: امروز در اروپا و امریكا وجود مشكلات اقتصادی، فشارهای سنگینی بر مردم وارد كرده است.

وی افزود: البته دولت امریكا همواره عادت دارد كه مشكلات خود را با ایجاد تنش، جنگ و درگیری برطرف كند اما امروز دیگر این روش‌ها هم كارآیی خود را از دست داده است.

احمدی‌نژاد تصریح كرد: امروز جهان بیش از تنش و درگیری نیازمند همدلی و تفاهم است و همه باید از حقوق برابر برخوردار باشند.

رییس ‌جمهور با بیان اینكه ملت ایران برای همه ملت‌ها، رفاه، امنیت و سلامت آرزو می‌كند، خاطرنشان كرد: مواضع سیاستمداران برخی كشورها نگاه ملت ایران را به ملت آن كشور تغییر نمی‌دهد.

سفیر جدید اسپانیا در تهران نیز پس از تقدیم استوارنامه خود، ایران را دارای فرهنگ و تمدنی كهن و برجسته توصیف كرد و گفت: ایران و اسپانیا در طول سالیان متمادی از روابط بسیار مثبت و سازنده‌‌ای برخوردار بوده‌اند و سطح مبادلات دو كشور در سال‌های اخیر گسترش یافته است

وی تاكید كرد: در صدد هستیم این روابط را هر چه بیشتر ارتقا دهیم.

سفیر جدید اسپانیا با بیان اینكه همه باید از حقوق مساوی و یكسان برخوردار باشند، با اظهار تأسف از ترور دانشمندان هسته‌ای كشورمان افزود: از ترور آقای احمدی‌روشن واقعاً متأسف شدیم و اسپانیا معنای ترور را به خوبی درك می‌كند چرا كه سال‌های متمادی به آن دچار بوده است.

سیام **1708 1568





:: برچسب‌ها: عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: